FAQ

1. Jaké jsou poštovní náklady?

Cena poštovného do zahraničí je založena na váze a vzdálenosti. Nejrychleji zjistíte tyto náklady při vytvoření objednávky. Poštovné se počítá automaticky dle zadaného množství zboží a vzdálenosti. Můžete si vybrat z více než 80 destinací celého světa, kam si přejete zboží zaslat. Jistě si při zjišťování nákladů všimnete dvou způsobů přepravy – prioritní a ekonomické. Důrazně doporučujeme pro malé zásilky využívat přepravu prioritní. Jedná se o leteckou přepravu a doba doručení je 7-14 dní. Ekonomická doprava je sice lacinější, nicméně se jedná o lodní přepravu, kde doba doručení je 6-12 týdnů. Tuto dopravu doporučujeme zejména pro zásilky velkých rozměrů. Za doručení po České republice účtujeme poplatek 150,- Kč. Využíváme služeb České pošty nebo PPL, záleží na dohodě se zákazníkem.

 

2. Jak mám vědět, že bylo zboží odesláno?

Objednávky se zpravidla zpracovávají během několika dní po přijetí platby na náš účet. Pokud chcete přesné informace, stačí poslat e-mail a my vám poskytneme veškeré potřebné informace včetně sledovacího čísla zásilky.

 

3. Jak zadat objednávku?

Nejlepší způsob jak zadat objednávku je ten, že navštívíte náš webový katalog. Zde uvidíte všechny naše nabízené loutky. Vyberete si zboží, které si chcete koupit a kliknete na „přidat do košíku“. Pokud si chcete vybrat z katalogu další položku, jednoduše klikněte na další zboží a případně ho opět „přidejte do košíku“. Po ukončení vašeho výběru, klikněte na „košík“, kde se vám zobrazí veškeré vámi vybrané zboží. V této fázi ještě můžete vybrané zboží zkontrolovat a případně odmazat to, které se vám nehodí. Zároveň je důležité, aby jste zadali požadovaný počet kusů. V dalším kroku si vyberete druh dopravy – viz otázka č. 1. Poté klikněte na „pokračovat“. V tomto kroku je potřeba abyste vyplnili fakturační údaje, zasilatelskou adresu a vybrali způsob platby. Nyní zadáte příslušnou částku, zaplatíte a to je vše  Po odeslání a úhradě objednávky vám přijde potvrzovací email.

 

4. Existují i jiné způsoby úhrady?

 

Preferujeme platby pomocí PayPalu. V případě, že nemáte založený PayPal účet, kontaktujte nás a domluvíme se na jiném způsoby úhrady. Například převodem na účet nebo zaslání zboží na dobírku. Upozorňujeme, že zaslání zboží na dobírku je možné pouze v rámci České republiky.

 

5. Je předepsaný nějaký limit pro objednání?

 

Limit je předepsaný pouze v případě velkoobchodních objednávek. Tam je stanoveno minimální množství na 30 ks. V případě maloobchodu žádný limit není. Vyhrazujeme si právo odmítnout jakoukoliv velkoobchodní objednávku v případě, že nebude splňovat předepsané minimální množství.

 

Tyto odpovědi jsou všeobecné. V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

Tým ČeskéLoutky.cz

Pin it