Online obchod funguje bez omezení. Díky blížícím se Vánocům se mohou zásilky dle dopravců lehce zpozdit. Děkujeme za pochopení.Kamenné obchody máme do odvolání zavřené. Věříme, že situace se brzy zlepší a držíme nám všem palce. Děkujeme za podporu!
Loutky.cz – hodnocení zákazníků

Loutky.cz – hodnocení zákazníků

Co napsali naši spokojení zákazníci? Porovnejte svou zkušennost s nákupem u nás s ostatními.

Víme, že naše loutky dělají šťastné lidi po celém světě

Milujeme vaše recenze

Můžete nám dát recenzi přímo na Google.com
nebo jej pošlete na e-mail a pokud chcete zveřejnit je, zapsat si to, budeme opravdu potěšeni!

napsat recenzi Google

Recenze emeritního profesora Joea Goldblatta
„Před mnoha lety jsme s manželkou byli jsme v Tokiu. Koupili jsme několik loutek a japonská obchodní asistentka nám tajně zašeptala „Nejlepší loutky na světě se vyrábějí v Praze.“ Nedávno jsem objevil Marionettes.cz a nyní vím, proč je tato reputace umělecké dokonalosti a kvality tak zaslouženě. Začali jsme sbírat jejich nádherné postavy a přinášejí do našeho domova magii, naději a radost. Jaký úžasný tým návrhářů, kteří vytvářejí jedinečné postavy, aby potěšili ty, kteří milují loutky po celém světě!
Emeritní profesor Joe Goldblatt
Edinburgh, Skotsko

Recenze Dr. Stan Forda
"Bylo to přes 30 před lety, kdy jsem byl poprvé vystaven světu loutek díky skvělému představení ve slavném salcburském loutkovém divadle. Vrátil jsem se, abych viděl každou inscenaci, kterou měli ve svém repertoáru. Personál byl tak laskavý, že mě vzal do zákulisí a dokonce byl svědkem jejich zblízka umění. Vzali si čas, aby mi ukázali proces výroby detailů loutek na zakázku a cestování do určitých částí světa, aby si ručně vybrali špičkový materiál pro jejich kostýmy. Tato úroveň vysoké kvality byla vštípena do mé snahy o sbírání loutky. Měl jsem velké štěstí, že jsem ve vaší firmě našel tento druh kvality a ve vašich zpravodajích jsem si přečetl odhodlání a vášeň, kterou pro své výrobky máte. Když jsem si do své sbírky koupil několik svých výtvorů, nemohu vám dostatečně poděkovat za vzrušení a radost, kterou mi i nadále každodenně přinášejí Nechte je vystavit v celém mém bydlišti a mnoho dalších, které jsem cestoval po celém světě, abych sbíral. Těším se, až v budoucnu do své sbírky přidám ještě více vašich jedinečných loutek. Ještě jednou děkuji. Přeji vám pokračující úspěch ve všech vašich snahách, když inspirujete lidi světem loutek. “
Dr. Stan Ford, Univ.-Prof
Rakousko

Recenze Google pro Marionettes.cz

Podívejte se na
aktuální recenze naši zákazníci na Google.com !

Marc Rogers 10. listopadu 2020
Kupuji loutky od českých loutek už pár let. Ve skutečnosti jsem koupil 7 krásných loutek loutek.
Včetně nejnovější portrétové loutky. Nemohu vám říci, jaký skutečně příjemný a úžasný zážitek to byla práce s každým v tomto cechu. Jejich umělci a koordinátoři jsou velmi vstřícní a ochotní. Co se týče loutek ..... nemohl jsem být šťastnější. Tváře těchto výtvorů mají neuvěřitelně složité výrazy. Nikdy jsem se neunavoval dívat se na ně. Mobilita každého z nich je pozoruhodná. Když s nimi pracuji, mám pocit, že se pohybuji. Mimochodem, Moje portrétová loutka je lahodně strašidelný dvojník mé duše. Úžasný!! Balení a přeprava byla perfektní. Ani jedna loutka nepřišla poškozená. Vzhledem k tomu, jaká umělecká díla jsou tyto loutky, je cena výhodná. Myslím, že obrázek získáte ... haha. MILUJI. České loutky.

Greg Chapman 8. listopadu 2020
Skvělý tým řemeslníků tvoří Český tým loutek. Měli jsme to štěstí, že jsme zatím mohli v jejich projektech použít dvě jejich loutky.
Pro začátečníky v loutkách bych musel doporučit jejich ‚JAKOUKOLI loutkovou soupravu '- s touto jsme začali. Skvělá ručně vyrobená loutka, kterou můžete dokončit a sestavit. To znamená, že než uděláte první kroky s profesionální loutkou, pochopíte již mnohem více o tom, co je vede k tomu, aby fungovaly. Naše JAKÉKOLI pokračovalo v sérii krátkých filmů a zůstává jednou z nejpopulárnějších postav v našich online videích.
Druhou loutkou, kterou jsme dostali, byla Baby Bonnie - malá kostra se spoustou přístupu! Na jedné milostné show, na které jsem mohl vystupovat od doby, kdy jsem ho dostal (kvůli pandemii), mi bylo opakovaně řečeno, jak je „cool“. Snadná obsluha a spousta zábavy, Baby Bonnie je skvělá!
S našimi loutkami již máme více plánů a plánujeme do našeho týmu přidat další loutky - a opravdu bychom se k nim nedostali nikam jinam než Marionettes.cz - dokonce jsme začali plánovat cestu do Prahy příští rok, abyste si jejich obchod mohli osobně prohlédnout!

Andreas Avgousti 7. listopadu 2020
Jejich loutky jsou opravdu umělecká díla. Dobře provedené as velkou péčí. Připomínají vám hračky vyrobené za starých časů. Dřevěné, ručně vyrobené a vaše fantazie letí. Prostě je miluji. Zároveň vám vyčarují úsměv na tváři, když se na ně díváte, když myslíte na příběhy, které s nimi můžete udělat. Jejich nejmenší na obrázku sedí na mém stole právě z toho důvodu ... úsměv.

SlamnJamn 6. listopadu 2020
Tato společnost vyrábí úžasné loutky! Dostal jsem svou loutku a miluji ji! Můj vnuk to miluje a považuje to za svého přítele! Kvalita jejich produktů je vynikající! Často navštěvuji jejich webové stránky, abych zjistil, zda nejsou nějaké nové loutky, které bych chtěl vyzvednout. Jsou také velmi pozorní, když jsem jim poslal e-mail a dělá vše pro to, aby uspokojili své zákazníky. Velmi brzy s nimi budu obchodovat!

Frankie Yeo 5. listopadu 2020
Je to skvělé místo k návštěvě, ať už jste loutka specialista nebo začátečník nebo dokonce zvědavý.
Mají pro vás krásně a profesionálně vyrobené loutky a 3D soubory. Od jednoduchých loutek po složité, jsou vyráběny s láskou a ukazuje to na jejich práci a službě.